A szolgáltató 2020. március 17-től bizonytalan időre felfüggeszti a személyes ügyfélfogadás lehetőségét.
Figyelemmel a koronavírus fertőzés okozta veszélyhelyzetre a GYŐR-SZOL Zrt. és a GYHG Nonprofit Kft. 2020. március 17-től bizonytalan időre felfüggeszti a személyes ügyfélfogadás lehetőségét.
A fent említett időponttól így a szolgáltatók Jókai utcai és az Orgona utcai irodáiban is megszűnik az ügyfélfogadás.
Kérjük, hogy a személyes ügyintézés helyett részesítsék előnyben a telefonos (96/50-50-50), valamint az elektronikus ([email protected] illetve [email protected]) felületen történő ügyintézést. A telefonos és elektronikus ügyintézések számának várható növekedését a munkaerő átcsoportosításával kezelik a szolgáltatók.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!